Skip to main content

Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων

Φάσεις διασύνδεσης

FAQ

Τι πρέπει να κάνω για να διασυνδεθώ;

Ποιες είναι οι επιλογές μου;

Πότε πρέπει να έχω διασυνδεθεί;

Δικαιούμαι χρηματοδότηση;

Τεχνικά εγχειρίδια (POS, Ταμειακών Μηχανών, Router)

Ορισμοί - Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ΦΗΜ

Πρωτόκολλα/Τεκμηρίωση για διασύνδεση με βάση την Α.1155/2023

Δηλώσεις συμβατότητας

Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP

Προβολή Συνδυασμών Ταμειακών Μηχανών - POS

Προβολή Συνδυασμών Ταμειακών Μηχανών - POS

 

145 Εγκεκριμένες αναβαθμίσεις ταμειακών μηχανών (ΦΗΜ-OCR) με δυνατότητα διασύνδεσης
39 Πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών και πάροχοι μέσων πληρωμών με Δήλωση Συμμόρφωσης
160Μοντέλα POS για τα οποία έχει υποβληθεί Δήλωση Συμμόρφωσης από Παρόχους
- Καταγεγραμμένα POS στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών
10All in One
Λύσεις
-Επιχειρήσεις που κατέχουν POS
Τελευταία Ενημέρωση: -

Επικοινωνία

Μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο:
213 1621000
Μέσω αποστολής ερωτήματος από τον προσωπικό λογαριασμό myAADE (με κωδικούς TAXISnet) εδώ, επιλέγοντας την κατηγορία "Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)".
Μόνο για Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), στο email posregistry.support@aade.gr, σημειώ-νοντας το ονοματεπώνυμο, το σταθερό ή/και το κινητό τηλέφωνο.
Για τεχνικά προβλήματα παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στo email σας screenshots του προβλήματος που αντιμετωπίζετε χρησιμοποιώντας Επισύναψη αρχείου (στο σώμα του μηνύματος συμπληρώνετε μόνο ελεύθερο κείμενο).