Μητρώο Αυτόματων Πωλητών

Στη σελίδα αυτή παρουσιάζονται οι βασικές πληροφορίες σχετικά με το Μητρώο Αυτόματων Πωλητών, καθώς και οι υποχρεώσεις των οντοτήτων που εκμεταλλεύονται αυτόματους πωλητές.

Κάθε οντότητα (άρ 1 ν. 4308/2014) που ασκεί εκμετάλλευση μηχανήματος αυτόματου πωλητή – είτε ως κύριος του μηχανήματος είτε μέσω μίσθωσης – υποχρεούται να υποβάλλει Δηλώσεις Έναρξης Εκμετάλλευσης Αυτόματων Πωλητών για όλους τους εν λειτουργία αυτόματους πωλητές που διαχειρίζεται. 

Η υποχρέωση αυτή ισχύει ανεξαρτήτως του αν οι πωλητές είναι εγκατεστημένοι εντός ή εκτός επαγγελματικής εγκατάστασης, και απαιτείται ξεχωριστή δήλωση για κάθε μηχάνημα.

Εξαίρεση: Από την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων εξαιρούνται αποκλειστικά τα μηχανήματα ψυχαγωγίας ή τυχερών παιγνίων που λειτουργούν με κέρματα ή μάρκες.

 

Η εφαρμογή υποστηρίζει και REST API για αυτοματοποίηση διαδικασιών και διαχείριση μαζικών υποβολών στην διεύθυνση: https://www1.aade.gr/saadeapps5/avm-core/rest/avmapi/

Παρέχεται Swagger στο περιβάλλον δοκιμών στην διεύθυνση: https://test.aade.gr/saadeapps5/avm-core/swagger

Για το περιβάλλον δοκιμών παρέχεται λογαριασμός με στοιχεία:

  • Username: TEST-AVM-SUBMITTER1
  • Password: TEST-AVM-SUBMITTER1

Στο περιβάλλον δοκιμών οι υποβολές δεν αποθηκεύονται και για τον σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί δοκιμαστικά δεδομένα.

Προθεσμίες

Αρχικό στάδιο εφαρμογής:

Από 14/11/2025 έως 12/12/2025: Υποβολή δηλώσεων για αυτόματους πωλητές που λειτουργούσαν ήδη κατά τη δημοσίευση της απόφασης Α.1143/20.10.2025.

Έως 12/01/2026: Υποβολή δηλώσεων Έναρξης / Μεταβολής / Παύσης για ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν από 22/10/2025 έως 30/11/2025.

Τακτικά:

Έως τη 10η ημέρα του επόμενου μήνα από τον μήνα κατά τον οποίο πραγματοποιείται η έναρξη, μεταβολή ή παύση εκμετάλλευσης του αυτόματου πωλητή.

Σχετικές διατάξεις
Α. 1143 /20-10-2025 (180.04 KB)