Βήματα διασύνδεσης επιχειρήσεων
Προβολή στοιχείων POS
Τα στοιχεία των POS που έχουν υποβληθεί από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), είναι διαθέσιμα στις επιχειρήσεις στην ψηφιακή πύλη myAADE
Υποβολή δήλωσης διαφωνίας
Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν POS υποβάλλουν Δήλωση Μέσων Πληρωμών, αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που διαφωνούν με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών
Αναβάθμιση POS
Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποίειται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs)
Διασύνδεση POS - Ταμειακού Συστήματος
Ο τεχνικός διασυνδέει το POS με την Ταμειακή μηχανή ή το ERP, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές των αποφάσεων Α. 1098/2022 ή Α. 1155/2023 και ολοκληρώνει τη διαδικασία.
Επικοινωνία
Μέσω του my1521 Εξυπηρέτηση Φορολογουμένων:
1521
Μέσω αποστολής ερωτήματος από τον προσωπικό λογαριασμό myAADE (με κωδικούς TAXISnet) εδώ, επιλέγοντας την κατηγορία "Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)".
Μόνο για Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), στο email posregistry.support@aade.gr, σημειώνοντας το ονοματεπώνυμο, το σταθερό ή/και το κινητό τηλέφωνο.
Για τεχνικά προβλήματα παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στo email σας screenshots του προβλήματος που αντιμετωπίζετε χρησιμοποιώντας Επισύναψη αρχείου (στο σώμα του μηνύματος συμπληρώνετε μόνο ελεύθερο κείμενο).
